DIGITAALINEN MARKKINOINTI


Digitaalista markkinointia ja viestintäähän on kaikki mitä sähköisesti viestimme asiakkaille ja yhteistyökumppaneille - kaikki mitä ei voi käsin kosketella.

Meillä on vuosien kokemus onnistuneista hakukoneoptimoiduista nettisivuista sekä paikallisella, Suomen laajuisella että kansainvälisellä tasolla. Tätä sisällöntuotannon taitoa hyödynnämme myös tuotteiden tai palvelujen markkinoinnissa.

Olemme useille asiakkaille tehneet hakusanoille optimoituja mainos- ja kampanjasivuja, jotka parhaimmillaan (tai pahimmillaan) ovat johtaneet siihen, että asiakkaan puhelin soi liian usein ja hän on halunnut poistaa tuon nettimainoksen (too bad for us).

Hyvin kohdennettu, suunniteltu ja toteutettu sähköpostimainos on helppo ja kustannustehokas tapa muistuttaa asiakkaita tuotteistasi / palveluistasi.

Digitaalisen markkinoinnin tavoitteet

Niin kuin mikä tahansa muukin toiminta, ilman tavoitteita harvemmin saa aikaan mitään (konkreettista ja mittattavissa olevaa).

Markkinoinnissa kannattaa käyttää aikaa ja pohtia (sekä päättää) miten asiakas saadaan kiinnostumaan ja ottamaan yhteyttä (AIDA - action, interest, desire & action)? Minkälaisia asiakkaita sinä haluat palvella? Mikä on sinun tyypillisin asiakas? Ja minkälaista polkua pitkin asiakkaasi johdatetaan ostamaan sinun tuotteita ja / tai palveluja?

Awareness.

Mitä eri kanavia käytetään?

Interest.

Miten asikkaiden kiinnostus herätetään?

Desire.

Miten erotut kilpailijoista?

Action.

Miten asiakas saadaan ottamaan yhteyttä?

Digitaalisen markkinoinnin keinot

Digitaalista markkinointia ja viestintää voi tehdä monella eri tapaa - netissä, sähköpostilla, somessa, matkapuhelimella - ja minä voin olla siinä apuna.

Miten sinä haluat mainostaa ja markkinoida?

Optimoidut
kotisivut

Edullisesti avaimet käteen-palveluna.

Mainos- ja
kampanjasivut

Tuotteen tai palvelun nettimainonta.

Sähköposti-
mainonta

Kustannustehokas tapa mainostaa ja herättää kiinnostusta.

SOME-
mainonta

Edullista ja helposti kohdennettavaa.