SISÄLLÖNTUOTANTO


Yrityksen markkinointiin ja viestintään tarvitaan yllättävän paljon materiaalia. Monipuolisen materiaalin tuottaminen vie aikaa ja resursseja, ja vaatii omanlaisiaan taitoja, oli sitten kyse kirjoittamisesta, kuvittamisesta tai tarinankerronnasta.


Ota yhteyttä!

Ja kerro kuinka voisin olla avuksi?
Sanna Silvola • Puh. 050 480 2449sanna.silvola@laurentium.fi


 

Palvelut


Asiakastarinat

Asiakkaan puhelinhaastattelu (max 30 min) ja referenssitarinan kirjoitus max 500 sanaa.

3 tarinaa - hinta 990€ (Alv 0%)

 

Valokuvaus

2h kuvaus yrityksen tiloissa. Kuvien toimitus noin 1 viikossa.

Hinta 490€ (Alv 0%)

 

Kirjoituspalvelut

Hakukoneoptimoitu sisältö- tai blogikirjoitus;
max 1000 sanaa valitusta aiheesta.

Hinta 690€ (Alv 0%)

 

Yritysesittely- ja mainosvideot

Videop pituus 30-120 s - 1 kuvauspäivä.

Hinta alk. 1250€ (alv 0%)

 

Julkaisusuunnitelma

12kk räätälöity julkaisusuunnitelma 2 julkaisua viikossa. Sis. ideointipalaverin, kuva- ja tekstiehdotukset sekä vuoden juhlapyhät.

Hinta 890€ (Alv 0%)

 

SoMe-kanavien ylläpito

Julkaisusuunnitelman pohjalta 2 julkaisua per viikko.

Hinta 149€ (alv 0%) / kk

 

Kotisivujen sisällöntuotanto & blogikirjoitukset

Kotisivuilla täytyy olla toki monenlaista sisältöä, alkaen hakukoneoptimoidusta sisällöstä, jolla saadaan hyvä sijoitus hakukonetuloksissa. Mutta kotisivuille voidaan kirjoittaa myös vapaampaa tekstiä tapahtumista, tuotteista tai henkilöstöstä. Tai vaihtoehtoisesti voidaan tuottaa lisää hakukoneoptimoitua sisältöä, jolla pyritään saamaan parempaa jalansijaa hakutuloksissa.


Asiakasreferenssit - asiakastarinat

Asiakastarinat ovat luonteva tapa kerätä kotisivuille referenssejä, joiden avulla voidaan kasvattaa luotettavuutta ja saada uudet asiakkaat helpommin ottamaan yhteyttä. Hyvä asiakastarina on mielestäni lyhyt ja ytimekäs haastattelun pohjalta tehty kirjoitus, johon voidaan lisätä mahdollisuuksien mukaan kuvia, työnäytteitä tai mahdollisesti haastatteluvideo.

"Lisäbonus" näissä molemmissa, sekä blogikirjoituksissa että asiakastarinoissa, on se, että ne ovat lisäksi hyvää materiaalia jaettavaksi yrityksesi sosiaalisen median kanavilla.

Sosiaaliseen mediaan ei kannata perustaa yritykselle tiliä / sivuja vain sen takia, että "siellä kuuluu olla" tai "kun muutkin ovat". SOME-kanavien ylläpito vaatii aikaa ja suunnitelmallisuutta. Monipuolinen, seuraajia kiinnostava ja sitouttava sisältö ei synny nappia painamalla. SOME-kanavat ovat tehokkaita viestinnän- ja mainonnan kanavia JOS se tehdään suunnitelmallisesti ja säännöllisesti. Ilman suunnitelmaa tehty sisältö on kuin hakuammuntaa pimeässä - tarpeeksi kun laukoo, niin joku osuu.


Sosiaalinen media - julkaisusuuunnitelma & kanavien ylläpito

Intoa olisi tehdä mutta kaipaat ideointia ja monipuolisuutta sisältöön? 12kk julkaisusuunnitelmalla saat ideointityökalun, mitä hyödyntämällä saat räätälöityä julkaisuunnitelman yrityksesi some-kanaville. Monipuolinen ja vaihteleva sisältö synnyttää kommentointia ja aktiivisuutta myös seuraajissa. Julkaisusuunnitelmassa on

  • KK-suunnitelmapohja
  • 12kk kalenteripohja vuodeksi eteenpäin
  • Vuoden juhla- ja merkkipäivät
  • Julkaisuideoita, joista voit rakentaa julkaisusuunnitelmasi
  • Kysymyksiä töihin, työhyvinvointiin, motivointiin sekä mieltymyksiin liittyen
  • Yli 170 suomalaista sitaattia / sanontaa
  • Yli 180 englanninkielistä sitaattia / sanontaa
  • SOME-kanavien seurantaan valmiin taulukon

Jos taas kaipaat räätälöityä, valmista suunnitelmaa, voin tehdä juuri sinun alallesi soveltuvan julkaisusuunnitelman. Siitä saat potkua ja esimerkin, mistä jatkaa eteenpäin omin voimin.

Sosiaalisen median kanavien ylläpito

SOME-kanavien ylläpito on ns. raakaa työtä. Siihen täytyy erikseen varata työaikaa, tehdä ja toteuttaa julkaisut jne. Jos oma aika ei riitä, tilaa kanavien ylläpitoon palvelu!

Ota yhteyttä & kysy tarjous!


Yritysesittely- & mainosvideot

Jos kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa, mitä tekee mukaansa tempaava yrityksen esittely- tai mainosvideo? Tutkimukset osoittavat, että videomarkkinointi on kasvava trendi. Videoiden avulla saavutetaan helpommin ja enemmän näkyvyyttä, ja niiden avulla on helpompi erottua kilpailijoista.

Lyhyt, ytimekäs ja tyylikäs video ei vanhene hetkessä, ja välittää yrityksen toimintatapaa ja tunnelmaa. Videolla on helppo kertoa yrityksen tarina lyhyesti ja mieleenpainuvasti. Voit hyödyntää videoita kotisivuilla, somessa tai sähköpostimainonnassa.

Esittely- ja mainosvideon suunnittelu:
Tavoite - Jakelu - Aikataulu & budjetti

Ennen videon teettämistä, kannatta harkita mitä videolla halutaan saada aikaan? Esitellä yritystä, henkilökuntaa, tuotetta tai palvelua? Lisätä liikennettä nettisivuille? Kouluttaa asiakasta tai houkutella osallistujia tapahtumaan?

Miten video julkaistaan? Kenelle, missä ja miten video jaetaan? Video kannattaa tehdä niin, että sitä voidaan hyödyntää mahdollisimman helposti eri markkinointikanavissa ja medioissa.

Videon tekemiselle tarvitaan sekä aikataulu että budjetti. Hyvä tuottaja huolehtii, että video tehdään sovitun aikataulun mukaisesti ja hänen budjettinsa sinulla on jo tiedossa.

Entäs se hinta? Videoiden hinta (30 - max 120s ) alk. 1250€ (alv. 0%).

Helppo ymmärtää

Miksi ihmiset pitävät videoista? Ihmisen aivot prosessoivat liikkuvaa kuvaa nopeammin kuin tekstiä. Sisäistämme asian helpommin kuvien kuin tekstin avulla.

Luotettavuus

Videot ovat parhaimmillaan, kun niiden avulla rakennetaan brändiä tai halutaan saada aikaan lisää myyntiä. Tutkimusten mukaan ihmiset luottavat videosisältöön enemmän kuin pelkkään esittelytekstiin.

SOME-kanavien hyödyntäminen

Videoiden katselu ja jakaminen somessa on kasvava trendi. Esimerkiksi Facebook kehittää koko ajan videoihin liittyviä kokemuksia ja mainostuskeinoja.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneet suosivat hakutuloksissa videoita. Niiden avulla on helppo parantaa myös optimointia ja saada lisää näkyvyyttä.

Kiinnostavaa sisältöä

Videoiden avulla on helpompi saada aikaan reaktioita. Tutkimustulosten perusteella käyttäjät klikkaavat ja jakavat videoita yli 25% useammin kuin tavallisia bannerimainoksia.

Valokuvaus

Tarvitsetko yrityksesi kotisivuille tai sosiaaliseen mediaan persoonallisia kuvia? Muutaman tunnin kuvaussessiossa saadaan paljon käyttökelpoisia kuvia, joita voit hyödyntää eri tavoin eri kanavissa.